Få en tilpasset serviceplan basert på hvordan kjøretøyet ditt faktisk blir brukt med vår Volvo Uptime Care-kontrakt. Med innebygd tilkobling kan vi overvåke lastebilen for å legge til rette for riktig service til rett tid. Det hjelper lastebilen din å holde seg på veien – og tilgjengelig for jobb.
Alle nye Volvo-lastebiler kommer med en personlig serviceplan som er skreddersydd for hvordan den blir brukt, noe som sikrer riktig vedlikeholdsnivå. Volvo Uptime Care-kontrakten forbedrer serviceplanen ved å bruke lastebilens tilkoblingsmuligheter for å oppdatere den i sanntid, og sikrer presis vedlikehold og best mulig oppetid.
Med ekstern informasjon fra kjøretøyet kan vi forhåndsplanlegge hele verkstedbesøket. Dette betyr at vi kontakter deg for å avtale servicebesøket til et tidspunkt som passer for deg. Vi tildeler deretter riktig tekniker sammen med nødvendig verktøy og utstyr og bestiller deler på forhånd.
Volvo Blue-kontrakten inkluderer ekstern servicemelding, varsling av forhandleren og aktivering av en melding i lastebilen når service er nødvendig. Dette gjør det mulig å planlegge bedre for å holde lastebilen i topp stand. Med eksterne kjøretøydata planlegger vi verkstedbesøket på forhånd, og sikrer at service er planlagt på et passende tidspunkt for effektivt vedlikehold.
Velg en servicekontrakt som er skreddersydd for din lastebil og drift. Verktøyet vårt hjelper deg med å finne det beste alternativet for et best mulig tilpasset vedlikehold og mest mulig oppetid.