100 % driftstid. Et gullkantet løfte
VOLVO GOLD-KONTRAKT
Alle elementer i Volvo FH er laget for at du skal holde deg på veien. Og da vi mener alle elementer. Volvo Gold-servicekontrakt har en garanti om 100 % driftstid – dette er mulig takket være Telematics Gateway (TWG). Hvis du likevel skulle oppleve havari og vi ikke klarer å få deg på veien igjen innen avtalt tid, kompenserer vi deg.

Smartere serviceplanlegging
Med Volvo Gold-kontrakten går ikke service utover driftstiden. Via Telematics Gateway får verkstedet tilgang til motordata, kjørelengde, drivstofforbruk og status til viktige deler mens du er underveis. Det betyr at du ikke blir innkalt til service før lastebilen din virkelig trenger det. Du blir også varslet om et problem før lastebilen stanser, og når du ankommer verkstedet, har de alt klart for deg. Med andre ord kaster du ikke bort verken tid eller penger.

Rutinemessig vedlikehold, fra hvor som helst
Det finnes vedlikehold du ikke trenger å få ordnet på et verksted. Med Online tjenester kan en mekaniker få fjerntilgang til lastebilen din og kalibrere visningen av drivstofforbruket, størrelsen på drivstofftanken (hvis du har montert ekstra tanker) og din angitte fartsgrense. Det er til og med mulig å aktivere lastindikatoren uten å være til stede. Bare stopp opp langs veien noen minutter og la den virtuelle mekanikeren ta seg av det.