Video som forklarer løftene i Volvo Gold-kontrakten

Nøkkelen er Telematics Gateway

Volvo-lastebil tilkoblet via Telematics Gateway

Smartere serviceplanlegging

Med Volvo Gold-kontrakten går ikke service utover driftstiden. Via Telematics Gateway får verkstedet tilgang til motordata, kjørelengde, drivstofforbruk og status til viktige deler mens du er underveis. Det betyr at du ikke blir innkalt til service før lastebilen din virkelig trenger det. Du blir også varslet om et problem før lastebilen stanser, og når du ankommer verkstedet, har de alt klart for deg. Med andre ord kaster du ikke bort verken tid eller penger.

Volvo-mekaniker ved kontorbordet

Rutinemessig vedlikehold, fra hvor som helst

Det finnes vedlikehold du ikke trenger å få ordnet på et verksted. Med Online tjenester kan en mekaniker få fjerntilgang til lastebilen din og kalibrere visningen av drivstofforbruket, størrelsen på drivstofftanken (hvis du har montert ekstra tanker) og din angitte fartsgrense. Det er til og med mulig å aktivere lastindikatoren uten å være til stede. Bare stopp opp langs veien noen minutter og la den virtuelle mekanikeren ta seg av det.

Nødknapp for Volvo Action Service

Enestående havariassistanse

Uventede stopp forekommer, og derfor omfatter Volvo Gold-kontrakten Volvo Action Service On Call. Bare trykk på VAS-knappen på dashbordet, og så kobles du til en operatør som snakker ditt språk. Operatøren finner ut av den nøyaktige posisjonen og har tilgang til lastebilens feilkoder. Innen få minutter vil et servicekjøretøy være på vei med en kvalifisert mekaniker og riktige verktøy og deler for jobben. Ingen bortkastet tid. Ingen bortkastede ressurser.

Dette gjør Volvo Action Service til noe helt spesielt
Finn nærmeste forhandler

Ut på veien. Og bli værende der

Besøk din lokale Volvo Trucks-forhandler og finn ut hvordan du kan få 100 % driftstid.

Finn nærmeste forhandler