Skreddersydd, individuelt tilpasset service med et personlig preg

Skreddersydd for lastebilen

Tøffe driftsforhold betyr økende slitasje. Kort kjørelengde betyr mindre vedlikehold. Det som er riktig for én lastebil, er ikke nødvendigvis riktig for din. Vi går gjennom behov, bruk og virksomhet og utvikler en individuell serviceplan som sikrer at lastebilen får akkurat den servicen den trenger – verken mer eller mindre.

Volvo Gold-kontrakt. Foto.

En bekymring mindre

Med en serviceplan kjenner du til tider og reparasjoner på forhånd. Med en servicekontrakt blir vilkårene enda bedre. Våre Blue-, Silver- og Gold-kontrakter dekker alt fra forebyggende vedlikehold til totale lastebilreparasjoner og gir deg fullstendig kontroll over kostnadene. Volvo Gold-kontraktefor din Volvo FM- eller Volvo FH-lastebil gir deg ikke mindre enn 100 % driftstid.  

Se Volvo Gold-kontrakten i all sin prakt

Serviceplanlegging – slik gjør vi det

Trinn 1: Vi legger inn data
Den gratis serviceplanleggingen begynner med at vi legger inn nøyaktige data om lastebilens spesifikasjoner, bruk og årlig kjørelengde, samt opplysninger om drift, i systemet vårt. 

Trinn 2: Vi identifiserer
Når vi har testet hvordan ulike serviceintervaller kan påvirke lastebilens driftstid, fastsetter vi riktig vedlikeholdsnivå.

Trinn 3: Vi planlegger
Vi bruker dataene dine til å lage en individuell serviceplan som angir tidspunktet for service og hva som skal utføres, slik at du alltid vet hva du kan forvente deg.

Trinn 4: Vi utfører service
Når det nærmer seg et servicetidspunkt, kontakter vi deg i god tid, slik at det blir enklere for deg å planlegge bruken av flåten. 

Trinn 5: Vi finjusterer
Hver eneste gang lastebilen er på verksted, går vi gjennom behovene og justerer planen din slik at du får mest mulig ut av lastebilen eller flåten.

Finn nærmeste forhandler

La oss planlegge sammen

Volvo Trucks-forhandleren vil ordne med gratis serviceplan – og svare på alle servicespørsmål du måtte ha.

Finn nærmeste forhandler